Medlemmer

• Det kønsopdelte arbejdsmarked og uddannelsesvalg

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2020/februar/det-koensopdelte-arbejdsmarked-og-uddannelsesvalg 16. februar 2020

31 faglige organisationer står sammen på kvindernes internationale kampdag, søndag den 8. marts 2020 kl. 10 i de 4 store byer - Aalborg, Odense Aarhus og København.

• Særlig stor spænding om hovedstyrelsesvalget i år

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2019/november/saerlig-stor-spaending-om-hovedstyrelsesvalget-i-aar 17. november 2019

HOVEDSTYRELSESVALGET // Der er væsentlig flere kandidater end poster at besætte. Også næstformandsvalget ved kongressen for nylig kan have afsmittende virkning på valget. Styrelsen i Odense Lærerforening ønsker genvalg til Charlotte Holm.

• Reallønnen er det vigtigste

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2012/september/realloennen-er-det-vigtigste 13. september 2012

DLF-kongres vedtog OK-krav. Arbejdstid er ikke på listen

• DIN stemme afgør det!

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2010/februar/din-stemme-afgoer-det 16. februar 2010

Masser af kandidater til generalforsamlingen

• Skolen er ikke den samme, når I kommer tilbage

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2013/april/skolen-er-ikke-den-samme-naar-i-kommer-tilbage 16. april 2013

Anders Bondo i Dalumhallen tirsdag

• Lokalaftalen forlænget

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2017/marts/lokalaftalen-forlaenget 9. marts 2017

På byrådsmødet i Odense den 8. marts, besluttede et enigt byråd, at forlænge den lokale arbejdstidsaftale for lærere og børnehaveklasseledere til og med skoleåret 2017/2018.

• LærerBladet: En retssag om retten til at ytre sig på et lærermøde

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2017/oktober/laererbladet-en-retssag-om-retten-til-at-ytre-sig-paa-et-laerermoede 2. oktober 2017

YTRINGSFRIHED // Den 3.-4. oktober skal sagen om lærer Erik Schmidts advarsel for retten i Odense. Efter godt tre år får han og Danmarks Lærerforening - og altså også Odense Kommune - dermed rettens ord for, om det er en tjenstlig forseelse eller ej at være kritisk og have negative holdninger og synspunkter på et lærermøde.

• Generalforsamling 2020 - NY DATO!

Sti: http://odenselaererforening.dk/om-olf/generalforsamling/generalforsamling-2020 8. august 2019

Ordinær generalforsamling afholdes torsdag den 20. august 2020 kl. 16:30 i ODEON - Dørene åbnes kl. 16:00

• LærerBladet: Crawley vil have lys på dannelsen

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2017/maj/laererbladet-crawley-vil-have-lys-paa-dannelsen 16. maj 2017

Beretning og kommentar// Børn skal ikke gøres til produkter i jagten på vækst, og PISA-faglighed er ikke tilstrækkelig, sagde rådkvinde Susanne Crawley og hendes B&U-direktør på et stort anlagt temamøde for 550 medarbejdere. Mødet var indledningen til en proces, der skal føre frem til en fælles, tværfaglig forståelse dannelse. Men hvordan reagerer en effektstyret kommune på dannelse?

• Generalforsamling 2018

Sti: http://odenselaererforening.dk/om-olf/generalforsamling/generalforsamling-2018 12. januar 2018

Generalforsamling 2018, fredag den 9. marts kl. 16.

• Her vises 91 til 100 ud af 126

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13