Tillidsrepræsentanter

• Anne-Mette Kæseler Jensen stopper som formand

Sti: https://odenselaererforening.dk/nyheder/2021/oktober/anne-mette-kaeseler-jensen-stopper-som-formand 1. oktober 2021

Formand for Odense Lærerforening Anne-Mette Kæseler Jensen har meddelt, at hun stopper som formand af helbredsmæssige årsager

• Undgå eller minimer lærerfyringerne!

Sti: https://odenselaererforening.dk/nyheder/2019/april/undgaa-eller-minimer-laererfyringerne 1. april 2019

Med udsigt til reduktion af et stort antal lærerstillinger, har tillidsrepræsentanterne fra Odense lærerforening sendt et åbent brev til Odense Byråd. Læs det her.

• Medlemsmøde om periodeforhandlingerne

Sti: https://odenselaererforening.dk/nyheder/2020/januar/medlemsmoede-om-periodeforhandlingerne 27. januar 2020

Formand Anders Bondo Christensen inviterer medlemmerne af Danmarks Lærerforening til en række møder, hvor han sammen med DLF’s forretningsudvalg vil fortælle om de hovedspor, der tegner sig frem mod periodeforhandlingerne.

• Faglig konsulent til Odense Lærerforening

Sti: https://odenselaererforening.dk/nyheder/2023/november/faglig-konsulent-til-odense-laererforening 10. november 2023

• LærerBladet: Nu bruger jeg mine kræfter på elever og kolleger

Sti: https://odenselaererforening.dk/nyheder/2018/september/laererbladet-laerergerningen 17. september 2018

Før gik lærer Juliane Ludvigsen fra Agedrup Skole meget op i at tage ansvar for hele skolen og dens værdigrundlag. Nu bruger hun megen energi på at kompensere for det pres, som mange elever er ude for. - De kan ikke holde til det, og der er ingen mening i det. De bliver ikke dygtigere af, at de presses så meget, siger hun.

• Særlig stor spænding om hovedstyrelsesvalget i år

Sti: https://odenselaererforening.dk/nyheder/2019/november/saerlig-stor-spaending-om-hovedstyrelsesvalget-i-aar 17. november 2019

HOVEDSTYRELSESVALGET // Der er væsentlig flere kandidater end poster at besætte. Også næstformandsvalget ved kongressen for nylig kan have afsmittende virkning på valget. Styrelsen i Odense Lærerforening ønsker genvalg til Charlotte Holm.

• Læs mere om kandidater til styrelsen i Odense Lærerforening

Sti: https://odenselaererforening.dk/nyheder/2022/februar/kandidater-til-styrelsen 23. februar 2022

• Find din kandidat til styrelsen

Sti: https://odenselaererforening.dk/nyheder/2022/marts/find-din-kandidat-til-styrelsen 8. marts 2022

Der er valg til styrelsen på generalforsamlingen den 18. marts. Se kandidaterne her:

• Artikel fra Folkeskolen.dk den 18. januar 2023

Sti: https://odenselaererforening.dk/nyheder/2023/januar/artikel-fra-folkeskolendk 19. januar 2023

Elever i vidtgående specialundervisning har om nogen behov for at have lærere omkring sig, siger tillidsrepræsentant Simone Lægteskov fra Enghaveskolen i Odense. Alligevel har skolen et minimum af lærere. Kollegaen på kommunens anden specialskole stemmer i.

• Julehilsen fra formanden

Sti: https://odenselaererforening.dk/nyheder/2023/december/julehilsen-fra-formanden 19. december 2023

Tiden flyver og juleferien nærmer sig med hastige skridt. Det er tid til en jule- og nytårshilsen fra Odense Lærerforening.

Udvalgte emner