Datoer for Filmklubben 18/19

tegning-cafebio
Spilledatoerne for det kommende år i Filmklubben, er nu blevet fastlagt. Du kan finde dem her. Hvis du endnu ikke er blevet medlem, så er det ikke for sent.

Du kan se spilledatoerne her.

Medlemskab af Odense Lærerforenings Filmklub er stadig gratis

Filmklubben tilbyder - i samarbejde med Cafébiografen - kvalitetsfilm og gerne premierefilm lørdag eftermiddag. Hvis biografens aktuelle repertoire gør det muligt, vil der blive tilbudt 2 forskellige film.

Billetprisen for medlemmer er 50 kroner pr. person. Der kan købes 2 billetter pr. klubmedlem til hver forestilling.

Billetter kan købes fra torsdag kl. 14 i den uge, filmene vises. Billetter kan ikke reserveres.

Du kan blive medlem af Filmklubben, hvis du er medlem af Odense Lærerforening eller Lærerstuderendes Landskreds på Odense Seminarium.
Medlemskortet er personligt, og det er gratis.

Bestil og hent dit medlemskort hos Tine Skov Hansen i sekretariatet,
tlf. 66 12 68 90 eller 082@dlf.org.

Filmene der bliver vist i Filmklubben offentliggøres i ugen op til spilledatoen, her på foreningens hjemmeside og Facebookside.