Hovedstyrelsesvalg 2015

1. december afgøres det, hvilke kandidater der skal besætte hovestyrelsens 18 pladser. Odense Lærerforening anbefaler, at du giver dine stemmer til næstformand Charlotte Holm.

Charlotte Holm F1I november 2015 finder hovedstyrelsesvalget sted. I hovedstyrelsen sidder 23 valgte. Kongressen har netop valgt Anders Bondo Christensen og Dorte Lange som henholdsvis formand og næstformand. Pensionister, studerende og ledere vælger hver én. Dermed kommer medlemmerne til at afgøre, hvem der skal indtage 18 pladser i hovedstyrelsen.

Odense Lærerforening anbefaler nuværende næstformand Charlotte Holm, som også har enorm stor opbakning fra hele Fyn.

Sidste frist for at afgive sin stemme er den 1. december 2015. Alle kandidater præsenteres i Folkeskolen, der udkommer den 19. november. Desuden kan du følge valget på folkeskolen.dk

- Drop topstyringen. Pædagogisk udvikling begynder hos lærerne, siger Odense Lærerforenings kandidat Charlotte Holm. Du kan læse hele hendes valgoplæg her på siden. Du kan også følge Charlotte på hendes facebookside.

Charlotte Holm Facebook 1

Andre kandidater:

Ulla Koch

Jens Skovmand

Thomas Raa Olsen

Kenneth Nielsen

Flemming Ernst

Se alle kandidater på folkeskolen.dk