Medlemmer

• Blev du afskediget?

Sti: https://odenselaererforening.dk/nyheder/2012/august/blev-du-afskediget 13. august 2012

OLF indbyder til møde

• 1. maj i Kongens Have

Sti: https://odenselaererforening.dk/nyheder/2018/april/besoeg-odense-laererforenings-telt-1-maj 24. april 2018

Besøg Odense Lærerforenings telt 1. maj i Kongens Have

• Sekretariatet er lukket fra kl. 12 onsdag den 1. maj

Sti: https://odenselaererforening.dk/nyheder/2019/april/sekretariatet-er-lukket-fra-kl-12-onsdag-den-1-maj 30. april 2019

Grundet 1. maj er Odense Lærerforenings sekretariat lukket fra kl. 12. Telefonen åbner, som sædvanligt, kl. 9 torsdag den 2. maj.

• Filmklubben januar 2020

Sti: https://odenselaererforening.dk/nyheder/2020/januar/filmklubben-januar-2020 20. januar 2020

Så er filmklubben klar igen! Lørdag den 25. januar 2020 viser Filmklubben i samarbejde med Cafe biografen "1917" et Oscar-nomineret krigsdrama og komediedramaet "Jojo Rabbit" med Scarlett Johansson på rollelisten

• Filmklubben maj 2020