Medlemmer

• Odense-kritik af Lærernes Pension

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2009/oktober/odense-kritik-af-laerernes-pension 1. oktober 2009

Pensionsafkastet bør være bedre

• Kontingentet sættes ned

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2013/juni/kontingentet-saettes-ned 12. juni 2013

Ekstraordinær generalforsamling vedtager 4-årig nedsættelse af det lokale kontingent

• Demonstration på Flakhaven onsdag

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2010/september/demonstration-paa-flakhaven-onsdag 14. september 2010

Skal vi genindføre 7 års skolegang?

• Demonstration på Christiansborg

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2013/april/demonstration-paa-christiansborg 12. april 2013

Odense var med

• Kommunalt ansatte kritiserer budgetforslag

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2013/september/kommunalt-ansatte-kritiserer-budgetforslag 17. september 2013

Velfærdsforringelser søges solgt som forbedringer

• Vær med i det politiske arbejde i din forening

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2018/februar/vaer-med-i-det-politiske-arbejde-i-din-forening 28. februar 2018

Vil du repræsentere dine kolleger, blande dig i skolepolitikken og være med til at sætte kursen for din forening? Så grib chancen nu og stil op til styrelsesvalg i Odense Lærerforening den 9. marts.

• 1200 lockoutede til møde i Dalumhallen

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2013/april/1200-lockoutede-til-moede-i-dalumhallen 2. april 2013

- Vi har ikke ønsket konflikten!

• Medlemskonferencer: Vi rykker sammen!

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2015/maj/medlemskonferencer-vi-rykker-sammen 20. maj 2015

Har du lyst til at medvirke til forandringer af dagligdagen, få kendskab til værktøjer, der kan styrke sammenholdet og handlekraften, vide mere om ledelse af lærere og drøfte foreningens politik med hovedstyrelsesmedlemmer? Så er dette noget for dig! Samtidigt får du mulighed for at tilbringe en weekend i efteråret på et af foreningens smukt beliggende konferencecentre.

• Reallønnen er det vigtigste

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2012/september/realloennen-er-det-vigtigste 13. september 2012

DLF-kongres vedtog OK-krav. Arbejdstid er ikke på listen

• DIN stemme afgør det!