Odense Lærerforening lukker kontoret p.g.a. corona-situationen, men holder telefonerne åbne

På grundlag af myndighedernes anbefalinger vedr. corona-virus lukker Odense Lærerforening sit kontor fra og med onsdag den 9. december 2020 og til og med søndag den 3. januar 2021 for fysisk fremmøde.

Medarbejderne arbejder i størst mulig omfang hjemmefra. Der kan fortsat ringes til foreningen i kontorets normale åbningstider på 66126890, hvorfra der vil ske omstilling til husets ansatte og politikere som sædvanlig. Mails tjekkes i kontortiden. Medlemmer, der ønsker møder, tilbydes, at disse afholdes digitalt.

Fra 23. december 2020 til 3. januar 2021 (inklusive) er der som tidligere år julelukket, og der vil komme nærmere besked herom senere.

Odense Lærerforening