Odense Lærerforenings generalforsamling 2021 bliver virtuel

Generalforsamling21
Odense Lærerforening har valgt at afholde generalforsamlingen den 18. marts 2021 virtuelt, da det vurderes usandsynligt, at forsamlingsmulighederne ændres tilstrækkeligt de næste måneder.

Odense Lærerforenings styrelse har besluttet at afholde den ordinære generalforsamling den 18. marts 2021 i det virtuelle rum. Det er foreningens vurdering, at det ikke bliver muligt at samles flere hundrede medlemmer lige foreløbigt. Derfor er Odense Lærerforening netop nu ved at arrangere de nødvendige digitale løsninger, så generalforsamlingen kan afholdes planmæssigt den 18. marts 2021 kl. 16.30.

Opdater dine medlemsoplysninger

Primo marts udsendes en generalforsamlingsinvitation til alle foreningens medlemmer. Det er derfor vigtigt, at alle medlemmer allerede nu sikrer sig, at de er registreret med de korrekte oplysninger i vores medlemssystem. Det gør du på Min side.

Hvis ikke du har anført den den rigtige mailadresse, kan du ikke modtage tilmeldingsmailen til generalforsamlingen.

Informationer om generalforsamlingen vil løbende blive tilgængelige på Odense Lærerforenings hjemmeside. Hold dig orienteret dér og følg de vejledninger der udsendes vedr. den digitale afvikling.