Om OLF Generalforsamling

Generalforsamling 2022

Odense Lærerforenings ordinære generalforsamling med valg af styrelse blev afholdt fredag den 18. marts 2022 i Carl Nielsen Salen, Comwell H.C.Andersen

RESULTAT AF VALG:

Ny Styrelse 2022

Charlotte Holm og Dennis Vikkelsø blev genvalgt som henholdsvis formand og næstformand.

Følgende blev valgt til styrelsen med anførte stemmetal:

Jan Andersen (643)
Heidie Clara Fredensborg (542)
Maria Persson (531)
Ida Nordendorf Knudsen (525)
Niels Munkholm Rasmussen (440)
Henrik Oxholm (420)
Karen Heide-Jørgensen (333)

Suppleanter til styrelsen:
Martin Vedkiær (329)
Anette Vestergaard Madsen (274)
Nirmin Hamad (260)
Anette Essler Helmer (260)
Jonas Callesen (128)

I år afholdes der valggeneralforsamling med valg til formand, næstformand, styrelse samt kongresdelegerede.

Generalforsamlingen sætter kursen for foreningens arbejde.

Reserver dagen!

Bilag til generalforsamlingen offentliggøres løbende her på siden.

FESTEN
Efter generalforsamlingen er der fest med buffet og dans.

Tilmelding og betaling (100,-kr.) til festen skal ske til din TR inden den 3. marts 2022 kl. 12

Festen slutter kl. 01.00

HVIS DU OVERVEJER AT STILLE OP TIL STYRELSEN
Hvis du overvejer at stille op eller vil høre mere om styrelsesarbejdet, så kontakt gerne formanden for at høre nærmere.

Valgperioden er 2-årig og løber fra 1. april 2022 til 31. marts 2024.

Du kan også få kandidaturet offentliggjort i LærerBladet og på foreningens hjemmeside. Send portrætbillede og tekst til: 082@dlf.org

Portrætbillede skal være i høj opløsning (over 1 MB), og teksten må maksimalt være 1000 anslag eller 200 ord.

Der er deadline den 14. februar 2022, hvis du vil have din opstilling ud via LærerBladet, der udkommer op til generalforsamlingen.

Det er naturligvis også muligt at stille op til valget på selve generalforsamlingen.

SE KANDIDATER TIL STYRELSEN I ODENSE LÆRERFORENING HER

Bilag til generalforsamlingen