Medlemmer

• Odense-kritik af Lærernes Pension

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2009/oktober/odense-kritik-af-laerernes-pension 1. oktober 2009

Pensionsafkastet bør være bedre

• Kontingentet sættes ned

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2013/juni/kontingentet-saettes-ned 12. juni 2013

Ekstraordinær generalforsamling vedtager 4-årig nedsættelse af det lokale kontingent

• Demonstration på Flakhaven onsdag

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2010/september/demonstration-paa-flakhaven-onsdag 14. september 2010

Skal vi genindføre 7 års skolegang?

• Demonstration på Christiansborg

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2013/april/demonstration-paa-christiansborg 12. april 2013

Odense var med

• Kommunalt ansatte kritiserer budgetforslag

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2013/september/kommunalt-ansatte-kritiserer-budgetforslag 17. september 2013

Velfærdsforringelser søges solgt som forbedringer

• Supplement vedr. aflysningen af Odense Lærerforenings generalforsamling

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2020/marts/supplement-vedr-aflysningen-af-odense-laererforenings-generalforsamling 11. marts 2020

Som meddelt i går den 10. marts 2020 besluttede styrelsen i Odense Lærerforening at aflyse foreningens generalforsamling, der skulle have fundet sted fredag den 13. marts 2020. Styrelsens beslutning kom på baggrund af statsministerens og myndighedernes pressekonference samme dag, hvor der indtrængende blev opfordret til befolkningens ansvarsfølelse med hensyn til at bremse spredningen af corona-virus. På den baggrund vurderede styrelsen, at det ikke er forsvarligt at gennemføre generalforsamlingen for nuværende.

• Vær med i det politiske arbejde i din forening

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2018/februar/vaer-med-i-det-politiske-arbejde-i-din-forening 28. februar 2018

Vil du repræsentere dine kolleger, blande dig i skolepolitikken og være med til at sætte kursen for din forening? Så grib chancen nu og stil op til styrelsesvalg i Odense Lærerforening den 9. marts.

• Nu sammensætter medlemmerne den nye hovedstyrelse i Danmarks Lærerforening

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2019/november/nu-sammensaetter-medlemmerne-den-nye-hovedstyrelse-i-danmarks-laererforening 20. november 2019

Odense Lærerforenings Charlotte Holm genopstiller til hovedstyrelsen. Og det gør hun med hele styrelses opbakning og anbefaling. Vær med til at sikre valget en høj stemmeprocent.

• 1200 lockoutede til møde i Dalumhallen

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2013/april/1200-lockoutede-til-moede-i-dalumhallen 2. april 2013

- Vi har ikke ønsket konflikten!

• Medlemskonferencer: Vi rykker sammen!

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2015/maj/medlemskonferencer-vi-rykker-sammen 20. maj 2015

Har du lyst til at medvirke til forandringer af dagligdagen, få kendskab til værktøjer, der kan styrke sammenholdet og handlekraften, vide mere om ledelse af lærere og drøfte foreningens politik med hovedstyrelsesmedlemmer? Så er dette noget for dig! Samtidigt får du mulighed for at tilbringe en weekend i efteråret på et af foreningens smukt beliggende konferencecentre.

• Her vises 81 til 90 ud af 126

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13