Medlemmer

• Skolen er ikke den samme, når I kommer tilbage

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2013/april/skolen-er-ikke-den-samme-naar-i-kommer-tilbage 16. april 2013

Anders Bondo i Dalumhallen tirsdag

• Lokalaftalen forlænget

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2017/marts/lokalaftalen-forlaenget 9. marts 2017

På byrådsmødet i Odense den 8. marts, besluttede et enigt byråd, at forlænge den lokale arbejdstidsaftale for lærere og børnehaveklasseledere til og med skoleåret 2017/2018.

• LærerBladet: En retssag om retten til at ytre sig på et lærermøde

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2017/oktober/laererbladet-en-retssag-om-retten-til-at-ytre-sig-paa-et-laerermoede 2. oktober 2017

YTRINGSFRIHED // Den 3.-4. oktober skal sagen om lærer Erik Schmidts advarsel for retten i Odense. Efter godt tre år får han og Danmarks Lærerforening - og altså også Odense Kommune - dermed rettens ord for, om det er en tjenstlig forseelse eller ej at være kritisk og have negative holdninger og synspunkter på et lærermøde.

• LærerBladet: Crawley vil have lys på dannelsen

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2017/maj/laererbladet-crawley-vil-have-lys-paa-dannelsen 16. maj 2017

Beretning og kommentar// Børn skal ikke gøres til produkter i jagten på vækst, og PISA-faglighed er ikke tilstrækkelig, sagde rådkvinde Susanne Crawley og hendes B&U-direktør på et stort anlagt temamøde for 550 medarbejdere. Mødet var indledningen til en proces, der skal føre frem til en fælles, tværfaglig forståelse dannelse. Men hvordan reagerer en effektstyret kommune på dannelse?

• Generalforsamling 2018

Sti: http://odenselaererforening.dk/om-olf/generalforsamling/generalforsamling-2018 12. januar 2018

Generalforsamling 2018, fredag den 9. marts kl. 16.

• Generalforsamling 2016

Sti: http://odenselaererforening.dk/om-olf/generalforsamling/generalforsamling-2016 19. april 2015

Generalforsamling fredag den 11. marts 2016 kl. 16

• LærerBladet: Spøgelset i kulissen

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2018/maj/laererbladet-spoegelset-i-kulissen 18. maj 2018

Lærernes arbejdstid er storpolitik, og overenskomstforhandlingerne er aldrig blevet parternes overenskomst, siger Anders Bondo, der ikke med sin underskrift ville godkende en videreførelse af Lov 409 med lidt pynt. Han havde heller ikke solid opbakning til at konflikte fra resten af fagbevægelsen. Derfor blev det Plan B.

• Fremtidens Skole

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2008/december/fremtidens-skole 8. december 2008

Kom til fyraftensmøde!

• Velkommen til den nye hjemmeside

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2015/marts/odense-laererforening-lancerer-ny-hjemmeside 11. marts 2015

Odense Lærerforening lancerer ny hjemmeside. Nu skal man bruge færre klik med musen for at finde det, man søger.

• Ny kredshjemmeside

Sti: http://odenselaererforening.dk/nyheder/2014/december/ny-kredshjemmeside 10. december 2014

Vi er glade for endelig at kunne præsentere vores nye hjemmeside.

• Her vises 81 til 90 ud af 112

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12